sobota 1. srpna 2015

6. experiment: ŘEKNI MI TO

Abych pravdu řekla, tak tento experiment jsem ještě na nikom nevyzkošela. Ale musím to změnit! Popíšu vám ho a jestli je funkční musíte, alespoň prozatím, posoudit sami.

Procházíte se někde venku s hezkým klukem, sedíte na lavičce na proti sobě nebo jste třeba někdy na párty, v klubu, na diskotece, na tom už vlastně nesejde. Jiskří to mezi vámi a vy si myslíte, že už je čas, aby se váš vztah posunul o krok dál a minimálně se políbili. Jak to ale zahrát?

Usmívejte se, jako když si něco představujete. Zeptal se co? Výborně, můžete pokračovat dál. Řekněte... "Jenom taková představa... je to blbost." a počkejte, až bude chtít vědět víc, ať to z vás nevytáhne hned tak zadarmo.
Pokud se nezeptá můžete sami začít "Zrovna mě něco napadlo.... Jenom taková představa, je to asi blbost."
Zeptal se, výborně. Nejprve zkuste ještě takové to "No.. já nevím, jestli ti to mám říkat" a pak mu konečně odpovězte "víš... hrozně by mě zajímalo, jak líbáš"

Tadá! Mission succesfully completed, teď už jenom můžete sklízet ovoce a sladké polibky.

Žádné komentáře:

Okomentovat