neděle 9. srpna 2015

Sbalit holku na sex?

Jednou jsem se o tom bavila s dobrým kamarádem a on že už sbalil (ještě s jeho nejlepším kamarádem) hodně holek jen tak na sex. Jen tak ze srandy (a hlavně ze zvědavosti! :D) jsem se mu řekla: "Ukaž mi své triky, Cassanovo :P" a on se rozpovídal.

Vysvětloval mi:
prostě když jim píšeš toto oni si pak myslej že si hodnej milej atd...chtěj tě na vztah a pak to přijde to musíš mile a zdvořile odmítnout a ona ti pak napíše tu kouzelnou větou o kterou se tak snažíš Emotikona colonthree Emotikona grin

Tím toto myslel hlášky typu: dal bych si s tebou záležet a vůbec takové ty romantické kecy, které poměrně odsuzuji (například: nevěřil jsem v osud, dokud jsem tě nepoznal; když jsem ti pohlédl do očí, věděl jsem, že koukám do očí anděla).
Takže být milý a pak zdvořile odmítnout prý hodně působí... Jenom mě zarazilo, když pak dodal: "nejvíc mě ale rozesměje, když pak ty holky mluví o chození či co"

Ptala jsem se ještě, jak se s nima seznámili: no bud na pařbách nebo už to z námý byli či sme se s nima seznámili přes jiný kámoše či kámošky

Žádné komentáře:

Okomentovat