pondělí 3. srpna 2015

Kluci jsou hrozný drbny

Takový ten pocit, když zjistíte, že s někým chodíte ještě předtím, než se s ním dáte dohromady. To se vám opravdu ještě nestalo?
Jednou jsem takhle přišla domů a brácha se mě ptá, kde jsem byla, říkám že v Boleslavi u kamarádky.
"U té samé jako předtím? To je nějaké podezřelé," vypraví ze sebe a pak dodá: "Určitě jsi byla venku s Fandou." (jméno není důležité ;))
Trochu se zarazím a začnu mu říkat, že fakt ne. Jak to do háje ví, že se bavím s Fandou? A pak mi dojde, že se baví se stejným kamarádem jako se baví Fanda. Hrozná drbna ten kluk.
Takže když jsem šla příště s Fandou ven, nechala jsem po něm poslat té hrozné drbně vzkaz. "A vyřiď mu, že je děvka!" volala jsem se smíchem, když jsem se s ním loučila. Možná trochu zlé, ale snad se zasměje, vždyť je to jenom kappa.
A pak kluci o holkách tvrdí, že jsou hrozný drbny! Promiňte, ale kluci z okolí takových drbů znají víc než já kdy za celý život budu znát!

Nebo taky bylo zajímavý, když brácha potřeboval sehnat číslo na svýho hodně dobrýho kamaráda (mimochodem, to je ta drbna). Napsal několika kamarádům, ale nikdo nic. A tak jsem já v rychlosti napsala Fandovi a do dvou minut ho měla. Aneb Anča mechanics. Takhle se to dělá! ;)

Takže si příště dejte pozor na kluky-drbny; říkají sice, že oni nic, že takové jsou jenom holky, ale ve skutečnosti jsou tišší, rychlejší a zákeřnější! :P

Žádné komentáře:

Okomentovat