neděle 9. srpna 2015

Proč je důležité mít trvalý koníček

Někdy je těžké najít něco, co vás chytne.
U mě je to třeba psaní: je to něco, co mě svým způsobem baví a čas od času se pro to nadchnu tak, že během jednoho dne napíšu pět stárnek (další den si už nevzpomenu, že jsem něco psala, ale to je vedlejší).
Psaní je jedna věc, která mě vždycky baví a vždycky tu zůstane. Je pravda, že se na svoje dílko pak většinou vykašlu, protože se nadchnu pro něco, co mi v tu chvíli přijde mnohem důležitější a mnohem zábavnějí, ale takové pocity postupem času odezní a  já se dostanu do fáze, kdy mě nudí všechno, co už jsem alespoň jednou dělala. A v takovou chvíli zase začnu psát, protože, není to sice tak, že bych pro to byla nadšená, ale do jisté míry mě to baví a nic lepšího na práci (co by zároveň bylo i užitečné) stejně nemám.
Takže proto mám za to, že jednoho dne tu knihu napíšu! Možná ne dnes, možná ne zítra, ale přijde den, kdy uvidíte na přebalu moje jméno! ;)

Každý má, nebo by aspoň měl mít, takovou aktivitu, jinak ztratí čas bezcílným flákáním, kterého ho ani pořádně nebaví. Co z toho vyplývá? Pokud se ještě něčemu nevěnujete (může to být i blog, čtení, hraní na flétnu, cokoliv...), začněte. A i když to občas budete flákat, protože budete prožívat dobrodružství vašeho života, vždycky se k té aktivitě můžete vrátit a pokračovat tam, kde jste skončili.

Navíc, když děláte to, co vás baví, váš život má větší smysl.

Žádné komentáře:

Okomentovat