sobota 8. srpna 2015

První pusa

První pusa? Jaké to asi je?
Vždycky jsem hrozně moc přemýšlela nad tím, jaké to asi je. Byla jsem dokonce i trochu nervózní... Co když nebudu dost dobrá?
A hlavně jsem se trochu utápěla ve svých snech a iluzích, představovoala si nějaké romantické místo, při západu sluníčka s hezkým klukem vedle sebe, vědoucí pohled několik vteřin předtím a třeba dokonce i jednorořce s duhou za námi. Prostě chápete, co nejkýčovitější představa to jenom šlo. A možná právě proto jsem byla tak zklalamá když jsem před více než rokem dostala svoji první pusu před kebab housem. Wow, to je ale romantika co?
Nicméně když jsem se o tom bavila s ostatními, došlo mi, že to není až tak hrozné, jak kvůli tomu vyvádím. Například kamarád dal svoji první pusu na hřbitově. Tak si říkám, že jsem na tom ještě dobře, protože tohle je scénka akorát tak na míru do horroru. A já myslela, že takové věci se stávají jenom ve filmech.

Když jsem ale stála na stejném místě po roce, jenom s jiným klukem, a zase si dala pusu před kebab housem, došlo mi, že opravdu nezáleží, na kterém místě jste si dali první pusu a jak moc romatnické to bylo, ale na tom, s kým to bylo, a já mohu hrdě říct, že jsem ráda, že jsem tam tehdy stála s ním.

Žádné komentáře:

Okomentovat