středa 19. srpna 2015

Na oblečení se nedá šetřit

Občas, když mám na sobě hezký outfit, přemýšlím, za kolik jsem ho vlastně pořídila. Sečtu jednotlivé ceny a mám z něho obvzlášť velkou radost, jestli vyšel poměrně levně.
To je mimochodem velmi zajímavá věc, když se nad tím tak zamyslíte, tak máme dvojnásobnou radost z věcí, které jsme pořídili levně. A taky se tím všude chlubíme.

A jak jsem se tak dopočítala... Zjistila jsem, že když chcete vypadat hezky, nemůžete na tom prostě šetřit. Oblečení ze sekáče nebo od vietnamců stejně za nic nestojí, moc nevydrží a ani není hezké.
Jednou jsem se o tom bavila s kamarádkou a ta mi říkala, že levnější varianta se hodí pro ty, kteří rádi obměňují oblečení v šatníku a chtějí ho hodně střídat.
Možná. Ale já uznávám kvalitu před kvantitou. Raději budu mít čtyři hezká trička, které budu střídat, než dvacet, který ani nebudu nosit ráda.

Beztak si většina lidí ani nezapamatuje, co máte na sobě a nevšimne si, které věci jste měli kolikrát na sobě. Nebo vy si snad takové věci na ostatních pamatujete?

Žádné komentáře:

Okomentovat